Biobiobio

Gyyd mörgön kära sverige!
F*TTA vad jobbigt det vart igår.. Vi mötte ju som sagt
Zana och Rojas, sen åkte vi till stan och skulle käka på nån mongsak..
Typ ta hur mycket du vill för 130, då ser jag min pappa på plattan inne i stan,
så jag och borre åker hem med honom, och sen SKYNDAR vi oss tillbaka till bion,
jag hade redan köpt biljetterna ju.. ( vet, i'm a gentlewoman )
Men INNAN, när vi kom till centralen så va vi tvungna att käka asså.. 15 min
kvar, cpet borak beställer två big mac menyer, jag mcchicken, fett gott hehe,
så jag väntar på min hamburgare i typ 4 minuter och äter upp alla pommes
sålänge, sen när ja kommer till bordet med min burgare då hade borak ätit upp allt..
FAAAAATSO, men de e så de e .. Riktiga män ÄTER! ;)
Vi kollade iallafall på Kick-Ass med zana o rojas, den var helt okej, man skulle
kunnat ladda ner på datorn ist haha men den va sjuk faktiskt..
Alla tror bara tjejen e superhjälte men nope, typ fyra superhjältar.. Helt sjuk..
hah..

Han ska få en iphone idag också.. Nyare än min.. BÖG. Ska byta när han inte märker..
Fast han skulle typ få en grön.. Men jag doppar den i färg så han inte märker.. Fast
han kommer märka nu för han läser min blogg.. Hehe..


I LOVE XRAY hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se