Bildeeeeeeeer

God morgon. Vi kollade på nån jävla skräckfilm igår, typ spöken i ett hus eller nåt.
Borre gick nyss, han ska köpa iPhone haha.. Vi somnade rätt tidigt igår, eller
ja trodde vi somna typ ett men klockan va tre typ hehe.. Han va uppe längre
än mig och kollade på tv till typ fyra.
Idag ska jag till stan och käka med rojas, zana pooya o husse, och borak.
Sen efter bio med borre. Vet inte vilken vi ska se ännu men men.
Ska snart över till pappa för att duscha håret och sminka mig, allting ligger där.

Hahaha har jag nånsin lagt en sån här bild förut?..
HELT nyvaken och utan smink rakt framifrån och inga effekter alls? UGLY må jag säga..
Och nej.. Har egentligen inte en milslång panna..

Juste Rebecca du glömde din tröja heheheh kom på det nu. Jag lånade
den =) !

HAAHAH ..


Pappa viktor och jag igår kväll. Saga är sååå duktig på att ta bilder hehe.

Jag just nu i världens skönaste, bästaste, störstaste hehe adidaströjan <3 LOVE LOVE.

Pappa skicka nyss sms ' Älskar dig min prinsessa puss pappa '
Hahahahha kalla mig känslig men fick tårar i ögonen, älskar min pappa
såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå mycket, det går inte
att beskriva, världens bästa <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hehe ja du, mina örhängen OCH min tröja ;)

2010-04-24 @ 13:48:57
URL: http://reebuc.blogg.se/
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

snyggiiiiiiing

2010-04-25 @ 19:29:26
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se