internet igen

Testade att sätta på datorn, det fanns internet!
Hahaha jag kopplar allting till datorn så oturen kanske försvinner,
iallafall ett tag. Var iallafall på match igår vid ribbyskolan med rebecca,
vi kollade på borak. Sen fick vi skjuts till rebecca, hon hämtade sina
grejer, sen gick vi till pappa. Alla vi gick och la oss typ kl 4 inatt haha..
Lite knas och sådär men ja, va ska man göra?
Juste, åkte till handen igår en sista gång med pappa också efter vi
hade kommit hem, sen i vh träffade vi Mona och satt utanför henne
i solen och bara pratade, mysigt mysigt!
Iallafall så vaknade jag runt 12 idag kanske, jag och pappa satt vid köksbordet
och pratade ett litet tag. Sen åkte han till handen och rebecca vaknade hehe.
Sen gick vi hem, eller hon gick till sig och jag gick hit till mami.
Men ingen e hemma :( haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se