listaaaaaaaaaa

Snodde listan från http://publicservice.webblogg.se/


1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
39 öre typ + iphone abonnemang
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Jaa hehe :)
4. Hur lång är du? Typ 159 tror jag, shortie
5. Vilken är den senaste filmen du sett? How to train a dragon hehe
6. Hur löd ditt senaste sms? ' Okej, tack '
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Vet inte, det beror väl på.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
9. När såg du senast din mamma? Igår kväll
10. Icke godkänt i något ämne? Går ju inte i skolan just nu, men sist så fick ja inget IG.
12. När vaknade du idag? Vet inte, 11 eller något
13. Vilken är din favoritplats? I sängen med min älskling eller utomlands
14. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet faktiskt inte
15. Vem får dig att må bra? Alla nära & kära
16. Hur stor är din säng? Ingen aning
17. Var sover du ? I min säng haha
18. Hur många kuddar har du i sängen? 5 kuddar typ
19 Var har du bott/bor? 4 olika ställen i vh
20. Tycker du om kinamat? Helt okej
21. Tycker du om kaffe? Nä.. Haha
22. Vad dricker du helst till frukost? Xray / juice
23. Kan du spela poker? Nää haha kunde förut
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Aa, Erica, en gammal kompis
25. Vill du ha barn? Nångång, självklart

26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite småord här & där
27. Har du någonsin åkt ambulans? Tusen gånger
28. Föredrar du havet eller bassäng? HAVET!
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder,kebab, tjockissaker
30. Kan du rulla med tungan? Öh? Va? hahah
31. Vem är den roligaste människan du känner? Helt ärligt, Elin. Haha.
32. Vad har du för ringsignal? Infatuated
33. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja! :D haha
34. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min tändare haha
35. Kan du byta olja på bilen? Nej, orkar inte bry mig för har ingen bil, ingen i familjen heller haha.
36. Vilken var den senaste boken du läste? Snabba Cash tror jag, & de va länge sen!
37. Dansar du i bilen? Inte dansar kanske (?) Men om det är tung musik så sjunger
jag alldeles för högt o viftar med armar o shit hahaha.
38. När var du i kyrkan senast? Skolavslutningen
39. Hur många hål har du i öronen? 7 hål.
40. Har du någon piercing? Öronen,läppen,näsan,tungan heh..
41. Har du någon tatuering? Ja, en på benet
42. När slutade du med gosedjur? Har fan fortfarande gosedjur i sängen hahaha
43. Har du pojkvän/flickvän? Ja ! <3
44. Har du en bästa vän? Jag har två bästa vänner, Elin & Rebecca
45. Vad är ditt mobil nummer? 070-kissmyass
46. Vad ska du göra ikväll? Vet inte , softa, sova. Haha.
47. Har du några syskon? 1 äldre bror, en yngre syster och en yngre bror.
48. Vill du flytta hemifrån? Ja! Spikat & skruvatttttttttt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se