Future!

Sitter och tänker lite på the future typ.
Längtar tills jag får börja i skolan igen, helt seriöst.
Bara gå dom där tre sista åren och känna att man är klar.
Och efter skolan skulle jag verkligen LÄTT vilja jobba utomlands ett tag.
Typ som Au Pair i Paris, USA eller London. Så jävla grymt! Ett år eller något.
Eller typ som bartender i spanien eller något, tror man skulle lära sig mycket!
Och sen åka till typ afrika nånstans, och ta hand om sjuka barn och sådär, shit
vad man skulle må bra av livet hemma då tror jag, typ uppskatta allting mycket mer.
Sen, komma hem, fixa ett ordentligt jobb, en lägenhet, och njuta av att vara
18 och festa med mina vänner och chilla och ha det kul! 
Jag längtar verkligen tills att få leva ett eget liv och tjäna egna pengar.
Ok självklart med familjen brevid mig, alltid. Men hoppas ni förstår iallafall.

Meeee

Elin och jag
I paris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se