Softish

God morgon! Glömde att skriva igår, men det hände lite knas,
så gick till pappa sen följde jag med han & farmor till handen en snabbis.
Borak var här hemma sålänge, älskling
Sen ringde min cuz också, ska kanske få jobb på donken! Skulle vara helt perfekt
alltså. Tjäna lite egna pengar och sådär! Jaja, sen kom jag hem iallafall, sen kom
angelo och anthony över och chillade. Sen sov jag och borak ensamma här hemma:)
Vi kollade på hey baberiba och sådär, käkade nudlar haha. Jag vaknade tidigt idag,
har ställt larm plus att dom borrar som ett HELVETE! Så jävla jobbigt att gå ut på gården
till en liten jävla vagn för att gå på toa hahahaha bläääää ..

Jaja, han sover fortfarande.. Gay, försökte få upp honom förut, med värsta frukostbuffén och
grejer men han är för trött..

Vi sov i mammas säng inatt hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se