RebeGuzzzzzz is BACK!

Helö!
Jag och borak låg och kollade på avatar och myyyyyyyyyste, sen fixa
ja lite frukost till honom, äggröra o shit, vet.. Jag är en bra flickvän.. HAhahaah.
Sen klädde vi på oss, skulle ju följa med honom på match i rågsved,
sen mötte vi rebecca och nattis som kom hem från spanien idaaaaag!!! :D
Välkommen hem gurlz!
Jaja vi satt vid poolerna och rökte och snackade en massa skit,
dom berätta om massa saker i spanien, fett kul haha, och jag berättade massa
skit som hänt här. Så borak lät mig stanna kvar gullig som han är :)
Så vi gick hem till rebecca o prata lite, sen gick nattis hem och jag och rebecca
gick en stund till pappa och gagga lite. Sen gick vi hem till mig en stund, och nu
har jag nyss käkat biff o pommes o shit, fett gott. Inte ätit så mycket idag.


Ett AAAAAAASVACKERT kors som jag fick av Rebecca, älskar det!


Och två par fett söta trosor hahaha diggar dom som fan!
Taaaaaaack baby, uppskattar det till 10tusen <3

Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

haha, söööta panties :D

2010-04-12 @ 23:16:51
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se