princeeeeee

Är så sjukt jävla TRÖTT.. Skulle ju till pappa men han skulle till stan?
Så såg han och mamma på gården vid tempo o blalblbalbalba
orkar ej men a. Sen gick jag och mamma till angelo och chillade där,
jag tog saga och anthony till affären och köpte ett förstoringsglas haha..
Sen satt jag och spelade bara..

OMG OMG OMG ( fjortis )
PRINCE OF PERSIA har snart premiär!!! ÄLSKAR spelet, BÄSTA SPELET.
Jag och Elin var fan beroende av det förut, har det nånstans liggandes
här hemma men viktor har pajat vårat playstation plus skivan är helt
repig.. Vi ska kanske köpa en ny när vi har råd och då ska jag LÄTT
köpa prince of persia. Prinsen av persikan på svenska hehehe rolig jag var nu.. Not.
BLABLBAL :D

Ska måla mina naglar nu haha.. Dom är fula..

Beyonce.. Lätt.

Ciara här


Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

håller med dig om bildernaaa!

2010-04-27 @ 17:09:10
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se