OTUR OTUR!

Förlåt förlåt förlåt!
Fan alltså! I fredags kraschade min dator, i lördags
trampade jag på en spik ute på gården, igår duschade jag
och hade tvål över hela kroppen, då tog såklart varmvattnet slut,
och idag, gick jag på toaletten som ligger på gården, sen när jag kommer
tillbaka, så har dom låst dörren till lägenheten!!!!!!
Hade mina hemmanycklar, mobiler, ALLT där inne. Så sprang till pappa
i pyjamas och han var inte hemma.. Så sprang till auror och hon fick ringa
akelius som fick komma och öppna hahaha, är hos auror nu igen så jag
kan skriva lite och sitta vid datorn..

I fredags var jag iallafall med Borak, i lördags så var jag med rojas, zana, husse, pooya
, elin och madde. Vi chillade i jordbro, sen gick jag från jordbro till vh så var hemma vid
tre på natten typ. Sen igår, inte ett shit haha.

Försökt mobilblogga men det går inte av nån konstig anledning :S

Invigde mina nya shoes i lördags hehe :D

Hahahah vet ser helt förstörd ut men vafan skitsamma.

I lördags, jag och rojas. Snygg bild..

Ska försöka fixa en gammal data eller något sålänge min data är fucked up.
Hoppas bara inte hårddisken brunnit upp igen.. Har alla balbilder, greklandbilder,
parisbilder, spanienbilder,turkietbilder, halmstad, bilder när saga och viktor är mindre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se