Maaaaaaat

Hellu, skyndade mig till pappa sen åkte han, jag och farmor till stan och sen kollade
en sak. Sen åkte vi hem så jag och farmor städade lite där, sen chilla jag där
ett tag men han somnade hela tiden i soffan så ja gick hit, ska kanske sova där inatt,
kanske.

Jaja, måste fan käka nånting inte ätit nåt idag, förutom en halv bulle som jag och
farmor delade på. Så ska käka, sen lägga mig i mammas säng och kolla lite
på tv tror jag, försöka relaxa sådär ;)
Skulle vilja göra värsta grejen, typ äggröra, pannkakor, massor av rostat bröd,
oboy, xray, frukt, gurka, kryddor.. Hahahah synd att vi inte har det! Plus att jag
har jättesvårt att göra ägg och sen äta själv, pga äggfostret, rebecca har förstört
det HEEEEEEEEEEEEELT för mig, fucker..

Jeans, baslinne, adidaskofta och skinnjacka.


Igår.. Kött, vitlöksbröd, tzatsiki, beasås, kryddor, vitlökssmör på köttet,fanta.
Hehe jag luktade fääääätttttt gott igår i käften :)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se