Hihihihihihihhöhöhöhöohohojäjä

Hej heej! :)
Haha fyfan vaknade typ kl 12 imorse.. Så jag och pappa gick till affären och handlade
cigg, sen gick vi hem. VÄRSTA snöstormen?! Helt stört.. Jaja.. Sen gick vi till
centrum för att ta ut pengar, men dom hade stängt så vi fick åka till handen och
göra det.. Sen handlade vi mat haha.. Jaja, tog med saga hit till mamma ett tag,
vi ska snart tillbaka och äta och sånt. FAN alltså.. Glömde sladden där så har
fan inga bilder att bjuda på .. Haha tråkiiiiiig min blogg börjar bli, men vill
vara med pappa så mycket som det går fan..


Jag ( HAHAHAA ) pappa och hans kompis

Mamma jag och pappssii!

Haha är nyfödd här fan

Här också haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se