heysanheysan =)

Hejsan, sitter hos farmor just nu.
Igår så mötte jag pappa och lånade en bok haha, aldrig fucka upp.
Sen så ja, lite tårar och sådär. Sen gick jag till åby och snackade och chilla lite
där, sen mötte jag pappa påvägen hem så kom mamma också så följde vi med
honom hem. Sen åkte farmor dit så gick jag ut och mötte rebecca så pratade vi om
allt fan.. Sen gick vi till pappa ett tag, han satt och berättade massa saker haha,
sen gick vi vid halv tolv på kvällen typ. Sen ringde pappa mig vid ett eller något
på natten hahaha så jag gick dit, så satt vi och kollade på tv :)

Sen idag kom farmor på morgonen, så åkte vi till handen, sen gick jag och pappa
ner till min skola, fredrik. Han jobbade där som vaktmästare förut så vi
var där rätt länge och gick runt och hälsade på alla lärare. Det var faktiskt rätt kul.
Men nu är vi här iallafall. Ska sova hos pappa inatt :)

Pappa, jag ( haha ) mamma och farmor :)


Kommentarer
Postat av: Alize

Hoppas det blir bra !! <3

2010-04-20 @ 14:01:19
URL: http://publicservice.webblogg.se/
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

du var så jävla söt när du var mindre! :D

2010-04-20 @ 21:53:40
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se