early morning

God morgon, höh trodde aldrig att jag skulle vakna såhär tidigt, but I did!
Sitter med en xray och försöker wakie wakie lite.
Ska med pappa till hans team i stan, aldrig gjort det förut, men kommer typ
få sitta och vänta haha så tur att jag har iphone iallafall.. Somnade rätt sent igår,
typ två, ändå rätt sent eftersom jag skulle upp tidigt idag.
Sen ska jag nog vara med borak idag, har typ hittat dvdn när kungafamiljen
i hey baberiba besöker tv4 huset hahahahhahahahahha så jävla rolig!
Så han måste se det, dör av garv redan nu på morgonen och det var skiiitlänge sen
jag såg den. Älskar hey baberiba!



Tights cubus, linne H&M, skor puma och kofta gina. Hahaha hittade inte min
blåa midje.. Helt fel med spets och grejer så ska take that off och sätta på mig
en annan, har lite bråttish nu, hörs later0!
Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se