Borrrreeeeee.<3

Haha vad sjuk Borak är.. Vi smsade igår och han bara ' jag vill vara med dig nu nananna'
Hahaha sen kom han in genom ytterdörren.. Blev galet rädd OCH chockad hahaha,
så han sov här inatt :) MYSMYS. Förutom att han fick flipp när vi låg i sängen och
vi började typ brottas/slåss. Fucker, ska aldrig ha på mig ringar i hans närhet igen hahaha.
Vi kollade iallafall på den där how to train a dragon, och
tog en massa fucked up bilder hahah =) Juste! Duschade för första gången
i vagnen också.... Det var väl sådär.. Det var en tjej brevid som också gjorde det,
asså det är två badrum i en vagn. Sen började det typ lukta fett mycket bajs.. HAhaahah.
Borak ba ' skriv inte det i din blogg, tänk om hon läser det?.. ' Hahaha.
Fuck that, vågade iallafall inte gå från duschen ensam sen så messade borak
så fick han komma o hämta mig HAHAHAHA.
Men klockan var typ halv elva så.. Understand me.. Nu har han gått, alla har gått.
Förutom mina kära vänner med skruvmejslar och hammare och borrmaskiner dfjhjhsrtmhsrt.
FÅR SÅ ONT I HUVUDET.

HAAHAHHH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se