Bad update..

Hejsan! Har ju internet och så nu.. Men skriver lite när jag har tid för tillfället.
Sovit hos pappa i några dagar nu. Ska göra det inatt också. Igår kom iallafall saga
och viktor också, och sov över. Sen idag åkte jag till handen och mötte borak
så klippte jag mig hehe..
Var fan tvungen asså, håret såg ut som ett helvete.. Kortade bara av det lite o sådär.
Hade tydligen INTE slitet hår som jag trodde, det var bara jävligt torrt.. Så ska
köpa nåt jävla serum för 200 spänn.. Men det håller i typ 6 månader och är dryg
som fan så det kanske är värt det. Alltså.. Försöker ladda in alla bilder som jag
tagit men alla visas inte när jag ska importera:S Fett konstigt men jaja.

Lägger in några från min dator som jag hade här då hehe.

Vet inte varför det är svartmålat där över? Tyckte väl att det
var fettigt där eller något hahahaha

HAHAHA det är spex så folk fattar haha..
Vill ha dessa från Gina också.. Hehe..300


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se