Ankaaaaaaaa

Gyyyd mörgön! Skit fint väder ute! Så fattar inte varför jag sitter
inne hehe.. Nej men vi sov över där igår, jag låg och kollade
på Borat, så jävla sjuk film alla gånger.. Sen kollade jag på
Independence Day, också tung film, har sett den förut men inte
sett på skitlänge, samma med Borat. Sen låg jag och läste kalle
anka tidningar hehehehe. Älskar kalle anka.. Jaja, trodde alla skulle
väcka mig imorse men nope, vaknade typ kl 12, så tog en xray och en
cigg och läste kalle anka igen hehe.. Sen gick jag upp till pappa, men
han var inte hemma, viktor var där men ah.. Men nu är jag hemma iallafall!

Världens bästaste papiiiiii <3 älskar dig!

Imorse haha sexy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se