alieeeeeens

Halååå.. Gjorde knäckebröd med tzatsiki på hehe och oboy..
Det var väl sådär att blanda vitlök med oboy men fuck that..
Colan hade ingen kolsyra så den var äcklig..
Sen har jag kollat på tusen program på tv och spelat spel på min älsklings iphone.

FULA BORAK LJÖG så jag skämde ut  mig i bloggen och skrev att hans iphone skulle vara
GRÖN. Vilket inte är sant.. Finns bara svart och vit, blev förvånad när han sa det.. Men han sa
att dom nya versionerna har olika färger.. HAhaahahah. fucker..

Läste ni om aliens? Hahaha fett läskigt.. 

Hawking: Se upp för utomjordingar

Det kan vara livsfarligt att kontakta utomjordingar. Varningen kommer från seriöst håll: den världsberömde astrofysikern Stephen Hawking. Han menar att intelligent liv i rymden kan vara ute efter att plundra jorden.
Rimligen finns det intelligent liv i rymden, säger engelsmannen i en serie program för tv-kanalen Discovery. Och risken är att rymdvarelser skulle kunna plundra jorden och dra vidare.
- Om utomjordingar besöker oss kan resultatet bli som när Columbus kom till Amerika, vilket inte blev särskilt bra för urinvånarna.
I stället för att försöka kommunicera med rymdlingar bör jordlingar göra sitt yttersta för att gömma sig, anser Hawking.
Hawking: Se upp för utomjordingar. Foto: Scanpix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se