Hatar att vakna på natten

Tjaba, har ingen aning om när jag somnade,
somnade iallafall till en film och vaknade för en
timme sen kanske, har rökt, borstat tänderna, tagit
bort mascaran och tja.. Typ de där man ska göra INNAN
man sover, vettefan hur jag ska lösa de här nu för jag är inte
ens trött längre, men gissar att jag får försöka annars kommer
väl mamma flippa imorgon, fast hon kan inte göra så mycket nu,
jag bestämmer ju själv om jag ska till skolan eller inte men jag gör
det för pengarna, för tydligen dras barnbidrag, underhåll och ja typ
alla bidrag man får dras av pga av mig ( sa min lärare, vet inte om jag
ska tro på det ) men orkar inte ta några risker så ska försöka nu..

Tråkiga bilder jag tog idag bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se