Grejer jag köpte från Kreta

Kan visa vad jag köpte i Grekland.

Självklart ska jag ha nånting under, men den här va riktigt snygg alltså,
unik hehe.. O riktigt soft att ha på sig.

150 kronor


Kanel, hahaha fan vet jag varför. Tvål, peppermint och Rosemary
står det tror jag,
50 kronor tror jag..
I<3CRETE kondom, va tvungen haha..
10 kronor
Och en sextärning,
var också tvungen,
15 kronor hallå? ;) Haha

Sen ett par örhängen också. 20 kronor

En drömfångare. 50 kronor

Och den här tröjan 100 kronor.

Ett armband för 50 kronor, en försäljare som gick runt på stranden
gjorde såna här direkt på en,
för 50 spänn.. Kanske lite dyrt egentligen,
han använde tre små snören och gjorde själva armbandet på två minuter
men aja, jag är nöjd ;D


Sen köpte jag inget mer, köpte faktiskt ganska lite haha.
445 kronor för grejerna till mig, sen så köpte jag till mina föräldrar,
mina syskon och Lawin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se