Svar på tal.

Kollade igenom kommentarer efter
IP nummer och hittade den här kommentaren
från juli, spela roll om det va rätt så länge sen
men jag störde mig på den kommentaren.

Från DET HÄR inlägget.

Jag håller med dej.
Men det är också omoget av dej att kalla kissie en blond snorunge.
Sist jag kollade så har inte det något som helst med hårfärgen
att göra och du är själv naturligt blond.
Så sluta leka blatte vafan.
Annars gillar jag din blogg !


Svar :
Nej det är inte omoget av mig eftersom hon är ju en,
nej men eftersom hon säger att brunetter bla bla är tråkigare
får inte jag säga att hon är en blond snorunge då?
Och nej jag är inte naturligt blond, jag var det när jag
var yngre men sen årskurs fem tror jag att det var så slingade jag mitt hår
blont och nu är det helt enkelt inte blont längre, det vore rätt så omöjligt
eftersom min pappa har typ svart hår och min mamma mörkbrunt, och jag
ser inte nånstans att jag leker blatte, så va schysst att försöka berätta det för mig
för annars verkar du inte ha nån aning om vad ' blatte ' är för nåt.
Och jag ser inte direkt vad problemet är om jag är brunett
för mer än hälften av sveriges befolkning är brunetter :)

Men kul att du gillar min blogg.

När mamma var typ 16-17 år eller nåt.

Mamma idag

Pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se