Planer för Lördaaag.

Eftersom det har hänt rätt mycket i mitt liv
just nu känns det som om jag behöver ha lite kul.
Få bort tankarna lite!

Så jag och Rebecca har snackat om lördag, vi kanske ska
åka till barnens ö, Nabil tror jag han heter frågade om vi
ville komma, ska vara nån fest o övernatta typ i stugor, det
skulle kännas skitkul att ja, festa lite. Och NEJ jag dränker inte
mina sorger i alkohol, det är inte det jag menar haha.
Men ja, softa med vännerna lite och ha kul helt enkelt.
Nu är det ju inte spikat, men det är fortfarande bara tisdag
så vi hinner nog bestämma oss =)!


Uuuh va brun ja va.. Hehe.

Jag har alltid varit cp på tåg har jag fått höra från några, jag brukar sjunga jätte högt
så folk flyttar sig från platserna nära mig.. Känner mig såå uppskattad =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se