Öppet hus ikv

Har haft en rätt lugn dag men är ändå trött.
Men iallafall, började halv tio så ja o madde gick
ut med hunden en gång till o sprang till bussen,
sen hade jag idrott, 6 st typ valde att gå,sex stycken
valde fotboll, jag var med i fotbollen, mycket roligare än
att gå, min idrottslärare märkte att jag hade spelat fotboll
så jag var stolt hehe..

Men sen så drog jag efter 45 min o gick till tandis,
inga hål o inga problem, så gick tbx till skolan, döhungrig,
och städade inne på måleriet med resten av klassen för ikväll,sen
fick vi sluta eft vi ska dit ikväll igen, öppet hus -.-
gick iaf till farmor och käkade, sen gick vi till handen
centrum för hon skulle handla bröd haha, sen nu är jag hemma iaf,
tog ut bonita på promenad också. :)
Äggröra, tomater ( lärde mig att tycka om i grekland) och mörkt bröd.

Hade på mig en blå kofta med svarta ränder och gråa stora mjukisbyxor.

Såg den här bilen och blev kär, hoho.

Och promenaden med min sötis!

Visar sen hur jag ser ut, ska duscha. Ska iallafall göra mig lite fräsch eftersom
det går inte i skolan då man får målarfärg överallt haha , får passa på;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se