Okänsliga människor.

Jag har aldrig varit ett stort fan av sorliga låtar.
Jag gillar mer snabba,tunga beat. Men ja det ändrades snabbt ;)
Inatt kollade jag och Rebecca på Australia så jävla tung SE DEN!
Fastnade för en låt DIREKT, den är så klockren, man kunde aldrig
tro att jag skulle älska en sån här låt, spela den om & om igen igår.


Så ja, lyssna, och Njuuut.


Slänger in en HSM låt också, älskar dom filmerna sitter o kollar nu hehe..
http://www.youtube.com/watch?v=iDcul726pDo

Flippa precis, finns så OKÄNSLIGA människor.

Och om nån undra, JA jag flippade.
Struntar i om du är modell, om du är charmig,rolig,
kärleksfull. Du är inget för mig så va inte så lycklig, cuz i'm not.


Kommentarer
Postat av: Husse

Skönt att det e utrett mellan dig o rebecca ^^



Men skit i den dära killen/tjejen men jag kan nog satsa mitt bidrag på att det e en kille.. Han har aldrig haft en tjej.

2009-09-28 @ 09:28:08
Postat av: Sandiz

vilken bitch! uff skitful stil av henne !

2009-09-28 @ 16:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se