New shoes

Hittade ett par skor, fick 25 kr av mamma också
så de blev skiiitbra :)

Storlek 27 på H&M.
Det som är synd är att
skorna där är inte bästa kvalité,
men dom får fan ta och hålla ett tag ;)


Fick en kommentar
ofta du ens skriver att du måste köpa skor för
100 kr d bevisar ju att du e skiiiit fattig o inte har råd med skor skäms :S


Haha okej, så du menar att jag är skitfattig för att jag köper skor
för 100 kronor? Okej men om vi säger såhär då,
idag köpte jag skor för 900 kronor på H&M! Jag älskar att
ljuga i min egen blogg :) ! Är du nöjd nu? Nej nej haha tycker
bara att du ska hålla käften för antagligen är du ett rikemansbarn
och jag tål inte såna ;) Puss på dig gumman/gubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se