Min hund låter som en man

Alltså herregud.. Inatt när jag
skulle försöka sova ( vid tre tiden )
så snarkade min hund som ett helvete, hon sover alltid
i min säng. Men GUD vad hon snarkade! Hon lät ärligt talat
som en man! Hon hostade till lite också men det lät som en
fullvuxen människa, jag började till & me skratta för mig själv!

Kan bjuda på nån bild från helgen också.
Omid ser iallafall jättelycklig ut i min närhet, kul.. Haha

Icya förstörde hela bilden med sin vackra hand :)

Jag gjorde om den här bilden rätt så mycket, för min och Omids
eget bästa, hehe..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så hilma fin, snälla gör en videoblogg!

2009-09-29 @ 16:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se