JAWS 2,3 & the revenge

Shuzan!
Madde är här nu, vi ska chilla och kolla på
Hajen 2,3 & the revenge(?) Hahaha B-filmer men ändå, dom är
sköna, klassiker lixom ;).

Jag och min lillesyster gick iallafall ut med Carmen och Nikita,
så jävla jobbiga hundar men aja.. Dom e söta.
Nikita

Carmen

Men iaf, Madde kom o så gick saga hem, vi lämnade hundarna,
gick upp till elin, ja fick ta deras pantflaskor så köpte vi en
Zingo, där lånade jag också hajen filmerna hehe..
Sen utanför tempo så låg de typ en gubbe som ramlat,
han brukar typ ramla för han e full o sådär, men fett synd
ändå, man blir ju orolig :/


Kommentarer
Postat av: CB

sv; åh den var ju jättebra, älskade den faktiskt, men tyckte att det var taskigt av kanye att komma upp i scenenen mitt i och bara förstöra för taylor swift

2009-09-14 @ 22:01:14
URL: http://citybitches.blogg.se/
Postat av: CB

haha visst fick han det? ;o

usch, skulle aldrig låta någon gjort så mot mig iaf på scen :D

2009-09-15 @ 07:15:37
URL: http://citybitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se