härlig dag

Hello! Sorry för ASdålig uppdatering,
men gick till skolan till tre typ, rev mina väggar,
skitjobbigt blev helt lila, efter blev jag misshandlad av
mohamed haha -.- .. Men aja, sen kom jag hem med Madde
och sen gick vi ut med hunden o mötte Lawin vid tåget typ.

Sen har Elin varit här ett tag också :), Men aja kom nyss in iaf,
e astrött men gick med hunden och Lawin till stationen
sen satte ja mig i gräset medans hon bet på en pinne haha.
Aja har nyss käkat, vi käkade typ baguetter o sånt shit, kan vara
bästa maten ibland haha ;) !

Och Sascha har faktiskt vant sig, men inte Lakrits, helt sär haha..

Kommentarer
Postat av: sofie

Snygg blogg! :)

2009-09-16 @ 21:26:19
URL: http://sofieantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se