Du måste gråta

Det här som har hänt på sista tiden har verkligen
fått mig att inse att man aldrig ska ta något förgivet.

Alltså, OM du gör slut med din tjej/kille så är det tillåtet
att gråta! Så fort jag känner mig ledsen så känns det lixom
inte tillåtet, att jag ska le, skratta, vara glad, vara den vanliga
gamla mickaela som inte bryr sig egentligen om vad folk tycker.
Jag kör mitt eget race och jag känner mig stark. Men nu känner jag
mig bara svag, men det är tillåtet, jag lovar!

Om du har bra vänner, ta hjälp av dom! Jag har alltid nån med mig
hela tiden, men ibland så vill jag bara ligga ensam och gråta, lyssna lite
musik, le ensam åt gamla roliga minnen, det är bra att vara lite ensam också.
Klart att jag fortfarande mår dåligt, vafan det har gått en liten vecka bara!
Imorgon är det en vecka sen, men det känns ärligt talat som 2 månader MINST.

Det jag ville få fram med det här inlägget är , gråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se