Brustet hjärta - känns som man ska dö.

Vill bara säga att det kommer att bli en del deprimerande
inlägg nu på sista tiden. Egentligen orkar jag inte skriva alls
men det är skönt när jag mår som dåligast. Fortfarande inte
gråtit än och det känns som ett rekord, men jag känner redan
tårarna börjar komma så ja.. Jag vaknade nyss, det är så skönt
att sova, för där är allt så bra, där håller jag dig i hand och får
kyssa dig så mycket jag bara vill.

Allt händer för snabbt - pappa är på sjukhuset nu också. FAN!
http://2.bp.blogspot.com/_gUoLZeLePiQ/SWk3swDnPMI/AAAAAAAAAYk/4QH7Y52Xlbc/s320/brustet+hj%C3%A4rta.bmp
Vet inte riktigt om jag har insett det än. Älskar dig så jävla mycket..

Kommentarer
Postat av: Nicole

Du vet att släkt och vänner kan rösta på dig i veckans blogg tävlingen om dom skriver in e-mail adress så jag kan kolla att det stämmer, ett smart och lätt sätt att skaffa röster! Den hemliga presenten avslöjas imorrn och tävlingen avslutas på söndag kväll!



love/Nicole

2009-09-23 @ 17:16:05
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se