Trött,sjuk,hungrig,osminkad.. Grr sexy haha.

Alltså OM det inte är SVINkallt ute, ush asså..
Hade precis duschat, hade satt på mig min fluffiga morgonrock,
smsa Borak & fråga va han gjorde, då va han utanför mitt fönster haha
fick stress o klädde på mig o sprang ut. Vi åkte lite moppe sådär,
handlade åt mamma, sen träffa vi Rebecca vi poolerna. Nu är jag hemma
iallafall, höhö. :)

Ska lägga in en bild jag tog nyss, snälla ha förståelse hahah
e sjuk, trött, osminkad, hungrig ;)


Och snälla, sluta kommentera..
Det gör jag inte, det ser du väl på mina bilder ;)?
Men ändå, OM jag hade gjort det vad skulle det spelat för roll? :O
Tar jag pengar för sex? Nej.. Tror det här brukar kallas AVUNDSJUKA,
men vad vet en ORRE som mig;).. Haha skrattar åt dig.
http://thejosevilson.com/blog/wp-content/uploads/2009/04/hihater.jpg

Kommentarer
Postat av: Alize

Du vet att du är en bra bloggare när du får haters!

Glöm inte det Mickaela :)

2009-10-22 @ 22:26:37
Postat av: Anonym

tyresö ?



http://www.ipnr.nu/verktyg/ip-lookup/?ip=62.127.255.15



Sedan kan du tyvärr (??) aldrig få fram namn eller adress på personen utan en polisanmlan. Jobabr med It och vet. Om du polisanmäler ska det vara ett brott, inte bara skitsnack



Att kolla IP-nummer.

2008-08-12 | 10:32:29 | Kategori: PS/Blogg-tips | Besökare online nu: 2

En tjej fick en anonym, ganska elak kommentar och svarade den anonyme personen med: "Varför är du anonym? Tänk på att jag har ditt IP-nummer!".

Lika mycket som jag skakar på huvudet åt anonyma, elaka kommentarer - lika mycket skakar jag på huvudet åt tron att en persons IP-nummer skulle betyda så speciellt mycket.



Så här ligger det till: Ett IP-nummer [adress] räknas enligt Datainspektionen som en personuppgift, och det skulle vara ett brott mot personuppgiftslagen [PuL] och sekretesslagen att koppla ihop ett IP-nummer med en person och göra det till en offentlig uppgift.

Det finns INGA hemsidor där man kan söka på ett IP och sen få upp namn och adress.

Möjligtvis kan du få reda på personens bredbandsleverantör, och var de har sitt huvudkontor, eller möjligtvis vilken stad personen befinner sig i.

Men även det är ytterst osäkert. Live Traffic-feeden som jag har i menyn till vänster bygger på IP-nummer, och där står det att jag kommer från Kinna eller Borås varje gång jag går in på min egen sida.



Ingen privatperson har rätt att ringa till en bredbandsleverantör och få ut uppgifter om personen bakom ett IP-nummer.

Ingen kan klampa in på polisstationen med ett IP-nummer och säga att de vill sätta dit personen bakom ett IP-nummer bara för att man får anonyma elaka kommentarer.



För att polisen skall kunna få spåra ett IP-nummer krävs att man misstänker brott som kan ge fängelse.

Men, om det är så att ni blir utsatta för trakasserier, kränkningar, hot eller förtal genom anonyma kommentarer - spara dem. Även om en kommentar inte leder till åtal så kan upprepade kommentarer göra det.



Däremot borde blogg.se ha ett bättre system för att spärra IP-nummer. Idag kan man spärra IP-nummer genom att gå i på sin blogg --> Inställningar--> Moderering och skriv in de IP-nummer du vill spärra. Men tänk på att många har dynamiska IP-nummer [ett nytt nummer varje gång datorn startas om].

Men, det borde finnas en liten knapp som det står "spärra IP" bredvid varje kommentar man får inne i backoffice på blogg.se, för att göra det lite enklare i alla fall.



2009-10-22 @ 22:40:46
Postat av: Alize

SKRIV EN BOK!

2009-10-23 @ 08:22:56
Postat av: mickaela

Hahahahaha alize varför har du lösen på din blogg för :O

2009-10-23 @ 13:06:39
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: Alize

Jag har glömt lösenordet ! Skulle bara ha paus ett tag , hahaha :)

2009-10-24 @ 15:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se