Trosfel på pendeln.

HAHA okej jag kommer dö.
I lördags när vi satt på tåget så var det en mörk
kille som satt brevid rebecca, mittemot mig.
Sen fick jag typ problem med mina trosor hahaha så jag
fick panik och ville fixa dom, riktigt jobbiga trosor typ spets hotpants.
Sen så börja mina tjejkompisar garva åt mig , dvs rebecca assiya o jennifer.
Då började han också garva haha, sen när vi skulle kliva av så fråga han
efter mitt nummer, så assiya gav det till han.

NU smsade han mig, hahaha det är helt sjukt.




Jag svarade, självklart.
' Visst, kom hem till mig du för det är jättenormalt att man
tycker att en tjej är sexig när hon har problem med sina trosor
och nästan börja grina för att det kliar nåt otroligt på tåget
..  '

Nja inte riktigt asså..
Iaf, 19 år som raggar på tåget, grr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se