The ring

Tja, inte skrivit så mycket idag men aja..
Jag köpte present till Madde, ska till handen imorgon
igen tror jag för o kolla till Elin.
Köpte hårfärg också, så nu är det möööörkt :)!

Sen har jag och Borak bara chillat här, käkat.
Vi kolla på the ring hahahaha asså när filmen var
slut så vart tvn svart som den brukar sådär.. Sen får han panik
och skriker att det är nånting på tvn så ja får damp och hoppar
på honom o drar i täcket asså jag blev skiiiiiiträdd haha men han drev
bara, men sen de värsta de e att tvn blev såhär svartvit sen
så både han och jag blev rädda på riktigt då hahahahah knas.

Nu e Rebecca här, lägger in en bild på håret later, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se