Svininfluensan.. ?

Usch asså, mår verkligen inge bra.. Kallsvettas,
torrhostar, förkyld, muskelvärk i nacken..

Min lillebror är också jätte sjuk. En av hans vänner som han är
väldigt nära med hade svininfluensan för inte så länge sen, så mamma
tog upp det. Hoppas bara vi inte har det.. :S
Jaja, ska ta en alvedon och krypa ner i sängen, har jobbat idag men Micke
sa att jag får vara ledig imorgon med tanke på hur jag mår och att jag ändå
inte har så mycket att göra, tack!
Patric var inte på jobbet idag heller, han var på en av sina vänners begravning,
hans kompis gick bort i cancer så gissar på att han inte mår så bra just nu,
jag beklagar Patric <3


Kommentarer
Postat av: Michael

Gumsen, jag gissar på att du behöver ett varmt bad, lite axelmassage och vila. Du har träningsvärk och lite bieffekter av kyla och röka cigg. Ingen schwineflue här inte. ;)

Ryck upp dig nu!

Kram kram!

2009-10-22 @ 17:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se