Stalker.

Alltså jag blir nästan rädd..
Jag berätta för nån dag sen om en kille som ragga upp
mig på tåget kanske? Alltså han slutar inte skriva!!!!
Han kallar mig älskling, han vill komma hem till mig hela
tiden? Asså seriöst vadå ' älskling ' ? ' Kärlek vid
första ögonkastet ' Huh what? Jag kollade inte ens
in i hans ögon, jag lyssnade på musik lixom. Jag är inte en
sån som går vidare snabbt och smärtfritt, för jag är fortfarande kär,
olyckligt kär kanske det heter? Jag glömmer inte
nästan 2 år på bara nån vecka, jag blir helt ärligt
äcklad av andra killar när jag ser dom helt sjukt..

Men aja, han ger sig inte iallafall så får väl byta nummer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se