Skaffa dig ett liv.

Asså, du din tönt jag pallar inte,
du vet väl att man kan se IP adress va?

Ska ändå anmäla kommentarerna nu, så skyll dig själv för pallar
inte med sånt här fucking omoget beteende.
Jag umgås väl med vem fan jag vill?

Phelan_FuckYou_72dpi_20cm.jpg image by solitario21
Och vart fan är jag orre nånstans, går jag runt med tuttarna vid hakan,
kort korta kjolar som visar halva rumpan, knullar med den första bästa killen
jag ser och får pengar för det? Nej nej, om du säger att ja e orre, då vet
du absolut inte vad de är för nåt, tycker synd om dig, du borde gått på
lektionerna ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

går jag runt med tuttarna vid hakan,

kort korta kjolar som visar halva rumpan



JA! det stämmer

2009-10-22 @ 12:17:56
Postat av: Michael

Är inte orre en slags fågel?

2009-10-22 @ 17:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se