iPhoneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Varit i handen idag, min födelsedagspresent
från mamma är en ny mobil så ja, vi gick runt.
Skulle egentligen bara driva med henne om att jag ville ha en
iPhone, ja såklart jag vill ha en men dom är ju rätt dyra hoho..
Men hahahahaha så sa hon okej. Fick flipppppp :D:D:D:D:D:DDDDDDsdfgjksdf
E skitlycklig! Men jag ska få den här som både födelsedags present och julklapp.
Vi betalar på abonnemang så det blir 400 kronor i månaden.

Jaja, sen köpte jag lite basic stuff bara. Visar senare. Sen kom Borak, han skulle
köpa ett spel, hahaha hatar att gå in på Game men aja.. Sen kom Elin och Madde
och såklart är dom lika cpskadade som vanligt :) Ska filma dom nångång..

Baggyjeans, linne från gina och jacka.

Och som vanligt, ALDRIG likadana strumpor. Mickaela Style.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se