Okt. 19, 2009

HERRE-MIN-GUD vad jag är trött..
Asså seriöst.. Jag började till o me grina imorse
haha riktigt dålig start på morgonen. Men det finns lite
ångest i hjärtat också, inte grov, men lite.
Det har ju gått en månad idag.

Men för att fördriva tiden litegranna så baxa jag den här
från Rebeccas blogg.

Vad blir ditt namn baklänges? aleakcim
Har du gjort en snöängel i år? Not yet not yet, väntar på snön!
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? En vecka tror jag det var.
Platt eller lockigt hår? Lockigt e niiiice
Är du kär i någon? -
Vad gör du när det regnar? Går in, fast de är skönt att springa i regn.
Har en dröm gått i uppfyllelse? Ja de e klart, förut.
Vad har du för startsida på internet? Facebook
Vem ringde du senast? Borak, behövde hjälp me busstider haha
Tycker du att sengångare är söta? Rebecca e söt ;) ( haha )
Har du haft vattkoppor? Aa, hade till & me i ögat HAHAHA ja och elin hade samtidigt
Har du någon gång testat karate? Har gått på karate :) En lektion.. Haha
Vilken mobilringsignal?
Nån sony ericsson standard bara.
Första sporten du gick på?
Fotboll
Vad längtar du mest till just nu?
Min födelsedag heheh..
Hur gammal har du tänkt bli?
MINST 80 år gammal
När åt du senast en fiskbulle?
Aldrig smakat, kommer aldrig smaka heller.
Vad drömde du inatt?
Don't remember.. Men igår natt drömde jag att mina syskon
var döda, vaknade upp mitt i natten med tårar i ögonen, ush asså..
Vilken tv-serie är bäst?
Simpsons, Scrubs, Fresh Prince!
Kan du gå ner i spagat?
Aldrig i mitt liv, hahaah
Vad åt du senast?
En typisk svenne macka, limpa,ost,gurka,grillkrydda..
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Zombies,spindlar och att nån av mina
nära och kära dör.
Har du varit kär i en kändis?
jag ÄR det.. T.I. hehe.. Sexi.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Nä, vi köper sån här klövermjölk.
Röd, grön, blå eller gul mjölk? Grön, fast gillar inte mjölk :P
Vad ska du döpa dina barn till?
Chanel, Michelle, Liam..
Sommar eller snö
Zuuummmertime..
Bikini eller baddräkt?
Bikini
Är du mörkrädd?
Nej, faktiskt inte :D, men e rädd för tysthet
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
Aa bästa, äger typ 5 par haha :D
Riktig gran eller plastgran?
Det ska vara äkta vara!
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt, såklart..
Godaste drickan till frukosten?
XRAAAAY! :D
Vem kramade du senast?
Borak när han skulle gå home,eller d kanske va Rebecca..
Älskar du att sjunga?
Som fan! E inte så bra, men hehe skit i det..
Vill du bli president?
Haha vem vill INTE bli det..
Duscha eller bada?
Bada, i Rebeccas jacuzzi :D
Kan du ditt mobilnr utantill?
Nej, kan bara mammas utantill :P
Har du tråkigt?
Som fan, Rebecca ligger o sover som en gris..
Har du gråtit i skolan nån gång?
Aa, pinsamt höhö..
Vilken färg har din jacka?
Använder min lillesyrras, den e svart.
Använder du långkallingar?
Haahah ibland, de e skönt. Bekvämt :D
Är du höjdrädd?
Inte så, fast de e kul o reta rebecca på höga höjder hööhh..
Vilket land vill du åka till?
USA, PARIS! Thailand ( kanske.. tsunami ) Italien,
asså de e


Vad var det senaste som fick dig att skratta? " ajj jag är inte skapt för det här '' kärring.. haha

Har du någonsin fuskat på ett prov? nej men gud vad tror du om mig?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se