Dom jävlarna..

I fredags tror jag det var?..
Då ville jag SPY.
Vi satt ju på tåget påväg mot söder, så pratade jag lite med
Rebecca om hur jobbigt jag mår, så sitter det en tjej mitt framför
oss med sin pojkvän. Hon kollar lite på mig ser jag, sen börjar dom
helt plötsligt att kyssa varandra, kolla in i varandras ögon och ja,
bara allmänt gulligull. Jag är HELT seriös när jag säger att jag ville
döda dom jävlarna. Hur fan kan dom va tillsammans?!
Satt och viskade fula ord och tittade snett, det förtjänade dom.
Dom var inte ens ett snyggt par.. Blä. Spyr på the löw!

Jag skulle vilja vara den här flugan som sitter på min vägg just nu.
Tänk va kul att flyga in i ett fönster och störa ett kärleksfullt par,
risken är väl att man blir dödad av en tidning, men det är det nog värt.


Kommentarer
Postat av: Icya

Du är störd gumman!..HAHAHHA,sorry för vinet men shiiiiiet du drack för mkt XD HAhahahah..e du hemma knarko? Jag är :( PAllar inte skolan..har så mkt o göra,måste göra det hemma...hsghföjdhgjfhg hatar skolan vill gråta :(

2009-10-05 @ 13:18:43
URL: http://icyas.blogg.se/
Postat av: Icya

Fett syyynd gumman!!! :( varför? :/ börjar du tänka på det där igen eller?..gör inte det iallafall,tänk på MELVIN IST! HAHAHA..försöker göra dig på good mooooood :D..im so horny mike mike mike..i wanna fuck mike mike mike..i want mike mike mike in ma bed bed bed bed bed bed

2009-10-05 @ 13:50:44
URL: http://icyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se