Det finns inget bättre än ens mamma.

Igår blev jag hysterisk, och grinade i timmar.
Idag hoppas jag på en bättre dag, men jag somnade
väldigt tidigt när mamma satte på en film åt mig och höll
om mig, jag skämtar inte när jag säger att det är typ
den bästa känslan jag har haft på länge, jag somnade efter
kanske 10 minuter.

Men jag måste också få säga att jag är rätt sur. Det kommer
motgångar i ett förhållande, man måste bara ta och lösa dom, inte
bara kasta iväg allting, det är så jag tycker. Jag vet att motgångar
kommer och går, det gäller bara att lösa dom. Om jag hade kastat
iväg allting så skulle jag inte haft någon pappa, antagligen ingen mamma,
och jag hade definitivt INTE bott hemma. Men nu har jag ju allt det där,
även fast allting inte går som en dans på rosor, eftersom det är taggar ÖVERALLT.


Är riktigt glad över den mamman jag har. Hon vet när hon ska lämna mig ifred,
hon vet när hon ska vara hos mig. En sån mamma ska jag också bli.
Alltid ta hand om mina barn, vara rolig, lyssna på deras ord. Trösta dom med min
fulla kärlek och låta dom sova i min famn när allt känns skit.
Jag älskar dig mamma, du är den bästa människan i världen även
fast jag kanske nästan aldrig visar det.♥


Självklart driver hon, haha.



Kommentarer
Postat av: eemma!

fina bilder!

2009-10-02 @ 07:08:08
URL: http://emmzih.blogg.se/
Postat av: johanna

Ylva!!:O<3

2009-10-02 @ 10:14:26
URL: http://joowh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se