Dagens vill ha..?

Vågar egentligen inte sitta vid datorn,
jag skulle precis gå till bussen när ögonen helt plötsligt
bara svartnar, vaknar upp med tårar i ögonen och slagit
i huvudet i en garderob. Nu är jag jätterädd att det här ska
hända igen så jag försöker att inte gå nära saker som jag vet
att jag kan göra mig riktigt illa på om jag ramlar.

DAGENS.
Humör: Trött och ledsen
Planer: Kolla gamla idol avsnitt,
Roligaste: Världens finaste sms från min mamma
Tråkigaste: Att jag har ångest och har svimmat, maybe.
Äckligaste: Bonita bajsade på golvet..
Borde: Ta tag i mitt liv och äta och uppföra mig som en människa?
Längtan: Tiderna med min gamla pojkvän
Beroende: Cigg, tyvärr.
Vill ha: Tillbaka min pojkvän...
Frisyr: Knut mitt på huvudet som vanligt.
Klädsel: Tre par tröjor, två PAR strumpor och byxor. FRYSER!
Person: Kära, älskade mamma.
Låt: A drop in the ocean - Ron pope. / Våran låt.

Världens finaste mammalito! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se