Besviken

Kommer låta som en riktigt bortskämd snorunge nu..
Men pallar inte. Farmor skulle ta abonnemanget på sitt namn,
nu helt plötsligt vill hon inte? Jag skulle fått den igår eller idag, men
nej. Alltså ni vet när man verkligen, verkligen vill ha något, man VET
att man har den, men inte hos sig. Asså jag är jätte besviken. Nu ska
mammas kompis lägga den på sitt namn, men jag får ändå inte luren idag.

Åh, asså låter riktigt bortskämd nu, men om det skulle vara så svårt
att få en mobil, så skulle jag lätt ha tagit en annan, för jag pallar
inte med den här, den hackar, den fastnar hela tiden.
Skitsamma.
http://metrobloggen.se/UserFiles/18.10806/Image/besviken.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se