Årets första födelsedags present + nya hårfärgen :)

Mötte upp Borak i handen, sen skulle ja kolla present till Elin
på Glitter sådär, sen så köpte Borak födelsedagspresent till mig, örhängen :D
Så jävla söt haha tack Borak
Sen chilla vi hemma hos mig, kolla Blood In Blood Out några delar på youtube,
han e typ galen i den filmen så haha.
Sen kom rebeccus sådär, sen åkte Borak hem o ja o rebecca va ute me Bonita,
ja hämta filmer åt mamma hemma hos Patric sen nyss gick Rebecca hem så nu
sitter jag här, lonley :)

Lite keff bild men här är årets första födelsedags present höhö.
De va pärlörhängen också:)

Vet att mina naglar e katastrof.. Men de går inte o fixa dom när man ändå jobbar.

Har färgat håret ju också, det blev mörkare som jag ville ha det.



Skriver lite mer later, kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se