About me.

Är rätt så trött, tog på mig skorna vid fyra och tog med mig bonita
till min lillesysters skola och mötte mamma, sen gick ja o mamma
och handlade bara. Är typ beroende av henne nu, hon får mig att må
bra.

Tidsfördriv såhär då.. Baxade från rebeccas blogg hehe.

DIN SKOLA
Vilken skola går du på? Fredrik gymnasiet
I vilken klass? Vet ej
Trivs du i din klass? Haha vet inte, har ju ledigt i ett år, ny klass nästa gång ;)
Vem/vilka är du med på rasterna? Vet ej :D

Har du pussat nån ifrån din klass? Nää fan
Har du kramat nån ifrån din klass? Nejjjj
Har du haft sex med nån ifrån din klass?

DITT RUM
Har du egen dator? Nej, men jag använder den mest ;)
Är din säng normalstor? Nej den är faktiskt stor:P
Har du några tavlor som hänger på ditt rum? En AIK tavla bara.
Vad är det för färg på ditt lakan? Ett lakan räcker inte, ett rosa och ett vitt.
Sover du med något godsedjur? Ja:D Ett som ja fick av pappa för många år sen
Hur många kuddar sover du med? Har typ 4 kuddar i min säng.

SMINK
Vad använder du för smink? Mascara,ögonskugga,ögonbrynspenna för de mesta.
Äger du en mascara? Ja
Äger du täckkräm? Hehehe.. Va e de:D
Brukar du borsta ditt hår? Yes box.
Använder du diadem? Aa ibland :)
Brukar du ha håret i en hästsvans? Oftast en knut bara
Brukar du ha flätor i ditt hår? När mamma pallar göra inbakad:P
Använder du hårsprej?  Nej haha
Andvänder du mousse? Nopp

IDAG
Vad hade du för kläder på dig idag? För stora mjukisbyxor,ett grått linne o vit tjocktröja
Har du vart ute idag? Ja
Och vad gjorde du då? Följde med mamma till affären o va ute me bonita.
Har du pratat i telefonen med någon idag? Nää.. :(
Vad var det för färg på dina strumpor? Har tofflor på mig haha

JUST NU
Är du inloggad på msn? Nää
Vad har du för kläder på dig? Som jag sa tidigare
Hur ser ditt hår ut nu? Knuuuut :) Like usual.
Är du trött just nu? Trött på livet ,ja. Haha
Vad är du inloggad på just nu? Blogg.se bara..
Vad är klockan nu? 17.56 :)

Nu fick ni veta lite om den berömda Mickaela Nydahl.. Skoja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se