Wanna seeee it again

Sitter och målar naglarna, mina naglar är heeelt förstörda pga mitt jobb,
slipar och allt så aa.. Har iallafall filat ner dom grovt mycket och målat hehe..
Kommer ändå få ta bort de imorgon..

Är iallafall ensam hemma inatt igen, wow.. Ovanligt.. Fan
vet inte va ja ska göra för kommer aldrig i HELA mitt liv
sitta här hemma helt jävla ensam.. Sist jag var det så
spökade det ju, radion sattes på av sig själv så jag
sprang ju ut på gården och satt där i två timmar, tur va de sommar..
Får se vad jag gör då, kanske ska på bio ikv igen me rebecca o dom,
om hon hör av sig :P . Det blir samma film som igår men de gör inte
så mkt för den e gooooooooood :)!
http://trueslant.com/donovan/files/2009/11/paranormal.jpg
Nagellacket är från Nivea nummer 29 - Sunset. Fick de av Rebeccus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se