TAKERS film med Chris Brown och T.I. 2010!

Somnade när jag låg o kollade på film haha..
Vaknade av en pussssssss på kinden o där satt
Borak :) Han va bara här i typ tio minuter kanske,
en kvart. Hade ju svimmat idag o så han skulle kolla hur
ja mådde o de. Somnade om direkt när han drog och vaknade
av att han ringde mig, ovanligt.. Haha.

Rebecca skrev flipp sms till mig så ja fick damp själv
dfjgeierjtfgwreifearf!!!!!!!!! dfkgdg
Min älskling T.I. o Rebeccas älskling Chris Brown
ska göra en film som kommer ut 2010!!!!!!!!!!!!!!
Den verkar FETTTTTTTTTTT tung ja o rebecca måste se den tsm,
vi kommer typ få hjärtattack inne på biografen hahahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se