Soooftish lägenhet :D

Varit och kollat på våran nya lägenhet nu, ska ju flytta!
Det är skitsnyggt faktiskt.. Mitt rum e sooftish, de e svart
golv typ. Snyggare än det fula jag har i det här rummet haha..
Plus det e varmt golv, hela lägenheten är varm, här fryser man
fan sönder, alla som har varit här, eller ja, nästan alla, tycker
att det är grovt kallt här inne. That's true.. Men yeye, det är ju
en rätt stor tomt där också, så de e softish :D!
Men har hört rykten om att tonårsbruden som också ska
flytta hit vill behålla min vägg.. Vem fan vill behålla en vägg
när det står nån annans namn..? Ska riva ur min text och ta
med mig den hehehe.. Om jag får för mamma, kanske inte..

Juste hahahahaha, har ju letat efter min iPhone sen i fredags,
men borak kom hit för o hjälpa mig, han hittade den direkt, den
låg på hyllan över sängen hohohoho.. Dum ja e ibland, tack baby!

HAHAHA tog en bild också o gjorde om den. Jag blir fan rädd för mig själv,
känns som om jag börjar förvandlas till ett emo.. OH NOOOO :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se