Sjukt hur vissa behandlar djur.

Jag har fyra djur. En grå katt som heter Sascha.
En svart katt som heter Lakrits ( dålig fantasi på namn saga.. )
En sköldpadda som heter Marley, ( HAHAHAHA )
Och världens finaste hund Bonita.

Det är förresten SJUKT hur djur känner av ens känslor. När jag
var ett psykbryt för typ två månader sen eller vad det är så
vart dom helt stressade och skulle alltid ligga brevid mig och vara
med mig.
Det är så fucking stört hur vissa behandlar sina djur. Man ska behandla
dom med respekt för faktiskt så är dom lika mycket värda som vi
människor. Hur fucking jobbiga dom än kan vara, och hur mycket
man än ibland faktiskt vill dränka dom. Så gör man inte det.



Ta er tid att titta på videon. Fattar inte hur man kan stoppa in
flera djur i en liten bur och låta dom kvävas. Inte ge dom någon mat
så dom svälter, så deras kroppar går sönder inuti. Eller misshandla
ett djur och bara slänga den i en kartong? Att göra så mot en människa
är HELT fel, men det är LIKA fel att göra så mot ett djur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se