scary shit

Shit.. Vaknade typ för en timme sen eller nåt hhööhöh..
Aja ska börja klä på mig och sånt nu, ska på nån grej
på min lillasysters skola :P Sen ska jag få min sena födelsedags
present som hon har gjort där haha sötunge.. Aja ikväll
är jag ensam hemma också men vettefan vad jag ska göra,
har inte snackat me nån om nån kan komma hit o hålla mig
sällskap men de löser jag sen isf, annars e ja lonley här hemma
o kollar film eller nåt :D höhö. Fast ändå fett scary, spöken o sånt shit haha..

Aja tog en webb bild, pallar ej ta fram digitalkameran så man ser
mina mörka ringar under ögonen o sånt där hahahha..


ska in i duschen nu, skriver lateeeeeeer.. posss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se