My drug

Saga ( min lillasyster ) och hennes kompis Nova
är riktigt cp.. Vi bor precis vid en väg, så gick dom över den
och hade INGEN koll alls och dom höll på bli påkörda av en
buss som var jätte nära dom. Som tur var så tutade bussen på dom,
men tänk om han inte hade sett dom? Fattar inte heller hur dom inte
kunde höra bussjäveln.. De kunde gått illa så kunde inte ens bli arg
på dom :p .. Hatar den här f*tt vägen asså..

Precis äääätit.. Blev nudlar höh.. För resten av tha family åt köttbullar
och jag hatar det.. BLÄSH.
Ser ut som man tagit en massa kroppsdelar, typ ådror och
senor och smällt ihop allting till en äcklig ful boll. HAHA.

http://dcfud.smorgasblog.com/userimages/meatball%20mountain%20w%20flag.jpg
Luffar bara runt i för stora kläder här hemma o dricker världens bästa
dricka, xray. Höhö lite fjortis o va beroende av energi dricka men jaja,
utan xray e min dag förstörd, får världens huvudvärk och blir trött.
Min drog, mitt kaffe. Hehheheehheehe.


Kommentarer
Postat av: Alize

haha samma här , idag hörde jag någon som spelade upp en låt som jag hade som ringsingnal.

Blev helt till mig och leta i fickorna , haha!

2009-11-17 @ 19:22:31
URL: http://sweetalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se