Mina personliga fjortisbilder.. HAHAHAHA.

Fick en fråga om jag kunde lägga upp bilder från
min fjortisperiod av alize hehe.. Har faktiskt aldrig
haft den typiska fjortisperioden när man blonderar
sönder håret, sminkar sig med för mörk brunkräm och har idomin
och tuperar håret hehe.. Men däremot tog jag och Elin några såna
bilder för rätt länge sen på SKOJ!




HAHHAAHAHA KOLLA STRECKEN, HAAAAAAAAAAHAHAHA!!!!!! ELIN..





HAHAHAH sexig...


Kom ihåg att det här va år 2007, jag var 14 då hehe, fett passande..
14 = fjortis.. nej men mitt hår va faktiskt snyggt hehe, saknar det..
Dom klippte ju bort allt, :) ..
Men såhär såg jag iaf ut INNAN sminkningen hehehe rätt normal ändå..

Kommentarer
Postat av: Alize

Hahaha fan va sköna ni är!

2009-11-25 @ 17:31:02
URL: http://sweetalize.blogg.se/
Postat av: haydar

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

2009-11-25 @ 19:29:54
Postat av: mickaela

haha käften haydar

2009-11-25 @ 21:31:16
URL: http://mickaany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se